8 јануари, 2009 - 14:00
[веб кирилица]

Сунет

  • Хигиената пред се
  • Религиозно право
  • Касапење на бебиња
  • Полош секс
  • Подобар секс

Гласови: 57

Опции за гледање на коментари


Чиста к*р, добар - од fLeX на 10 април, 2008 - 08:09

Чиста к*р, добар к*р. Ако е за хигена сунетсисање, пеки,може, и тоа дур се супер малечки, а не на неколку годинки, па вриштата ко јагниња пред клање. Тоа но-но!
Што и да мислиш, исто ти се фаќа:)

сликата на гоце
Не сум запознан - од гоце на 10 април, 2008 - 11:28

Не сум запознан со случај дека на некој му паднал курот поради тоа што му скапал од нехигиена. Јес да е потешко за одржавање ама па поосетливо, па не ја суши пичката...

сликата на Zelka
црикумцизија е - од Zelka на 10 април, 2008 - 13:13

црикумцизија е закон!
јас за малку ќе си праев, дур бев у восјка, ама пред мене направи еден дечко и кога го видов во какви болку е ме пишмани...
БТЊ ко мали ги сечат пошо ко постар имаш троа поголеми крвни садови и треба да се шие. и тоа на главичката. и затоа не се сечев.
другарчето имаше 9 конци на курот.
дем...

сликата на гоце
Што е закон? Тоа - од гоце на 10 април, 2008 - 14:31

Што е закон? Тоа што помалку ќе уживаш у секс? Што ќе треба да користиш лубриканти?

сликата на StormAngel
Што е закон? Тоа - од StormAngel на 10 април, 2008 - 17:25

гоце напиша:

Што е закон? Тоа што помалку ќе уживаш у секс? Што ќе треба да користиш лубриканти?

Ова некоја реторика нова? [се смее]
Како тоа помалку ќе уживаш во секс? Објасни.
Лубрикант баш и не се користи кога безкожниот или кожниот имаат проблем, туку кога тунелот е неосветлен. Башка, опцијата прва е дека е религиозна ствар, да. После, похигиенично е дефинитивно по мое мислење. Мислам така оти секретите произведени од нашето тело е добро да не доаѓаат у контакт со кожен дел на телото. И да, можеби никому не му паднал стојко доле оти не бил сечен, ама нусите со паднат доле сфаќаат градежен работник кој што не може да иде на работа и да буши рупи. Исто ти е. Ал мртов, ал не стануе, за нусето е исто. [се смее]
На секому свој, си го држи и ќе си прави со него што и сака.
Е сеа, реално. Сечење или да или не, ама сечење од типичен брица бербер, дефинитвно не.

We didn`t land on Plymouth Rock, Plymouth Rock landed on us.

сликата на dimitar27
Здраво - од dimitar27 на 10 април, 2008 - 18:01

Здраво Сторми,
Браво Строми.
Се согласувам а ваљда и сите овде дека сечење-сунетисање кај брицо од маало е 100 пту НО НО
Ама ја па знам дека скоро 80% од муслимите у овој дел на светов (за по афганите не сум сигурен-ама може да е само бетер) баш на брицо завршуваат таа за нив можеби света работа.
Тоа не чини.
А тоа дека ако си засечен нема лубрикација . . .некако ми нема логика.
Плус, многу ми има логика да кај што е помалку затворено има и помалку урдица, нАли?
Е сега, не им е на сите така ко у кожурка од елиени зашучмурен, нели? [се смее]
Ај шала мала, (нема љутиш наши сме си):

„Шипо будала, Господ (Алах)кур му дава, он го сече“ [се смее]
„Каур глуп, Шипо го сече пошто има бајаги, има од што да крати“ [се смее]

сликата на гоце
Не е реторика, - од гоце на 11 април, 2008 - 00:35

Не е реторика, само уште една табу тема. Не би можел да дадам информација од прва рука, ама можда Зелка ќе го праша другар му кој ако се заебал нема да признае [се смее]

Сечење не. Со закон да се забранат било какви осакатувања на телата на децата, па дури и на менѓуши.

Има и лек:
http://en.wikipedia.org/wiki/Foreskin_restoration

Во - од Robomarket на 11 април, 2008 - 05:09

Во документарец што го гледав пред некое време се расправаше за тоа како обрежаните имаат помали шанси да закачат СИДА.

http://www.cirp.org/library/disease/HIV/

Зошто НЕ осакатување кога кабриолетот си има свои добри страни? Осакатување е пресилен збор. Хигиена пред се. А и плус тоа, слушам дека обрежаниот пенис станува поголем со тек на време.

сликата на dimitar27
црикумцизија е - од dimitar27 на 10 април, 2008 - 14:52

Zelka напиша:

црикумцизија е закон!
јас за малку ќе си праев, дур бев у восјка, ама пред мене направи еден дечко и кога го видов во какви болку е ме пишмани...
БТЊ ко мали ги сечат пошо ко постар имаш троа поголеми крвни садови и треба да се шие. и тоа на главичката. и затоа не се сечев.
другарчето имаше 9 конци на курот.
дем...

Ја ако не грешам, и ако ем служи памтењево Зелка имаше и тема отворено едно време на оваа тема, одамна беше „'903 тата година“
Не знам, јас не сум сечен, ама братучед ми го сецнаа ко мал, па не знам дал му фали нешто, треба да прашам.
Како религиозна појава, си има за кој е, евреи ем муслими-нивна работа.
Лично мислам дека нема некоја прека потреба од тоа, освен ако нема навистина медицински причини. Имав другар (го имам де уште) кој навистина имаше проблем како возрасен . . .непријатно е, ама исто така знам дека он беше еден од 10 луге у друштвото, така да . . .

Зелко, нели татица е ДОКТОРЧЕ, дообјанси [се смее]

сликата на BugS
црикумцизија е - од BugS на 10 април, 2008 - 21:17

dimitar27 напиша:

Ја ако не грешам, и ако ем служи памтењево Зелка имаше и тема отворено едно време на оваа тема, одамна беше „'903 тата година“

Грешиш. ВББ беше шизикот што се распрашуваше и на крај се исече. Ама педерчето откако се прослави овде, си отвори блог и ете го сеа секој втор ден кај Јанко у емисија, а еднаш не ги поздрави старите другарчиња од Багра. [се смее]

сликата на Zelka
ВББ не правеше - од Zelka на 11 април, 2008 - 07:45

ВББ не правеше циркумцизија него го исече тој делот што ја спојува главичката со кожичкта (таа малечка жила од долниот дел на главата).
Ланс прашајте го за before-after ама гледам доле сам пишал.
Гоце... незнам зошто си против, но сите доктори во светот го преопорачуваат. дури и татко ми.
сите луѓе кои се обрежале над 7 години - никој од нив не се жали!
плус пичињата поише се палат и поише уживаат.
и поише траеш у секс.

сликата на гоце
Против сум да - од гоце на 11 април, 2008 - 08:15

Против сум да им се прави на деца. Ти и Ланс сте големи и можете и евнуси ако сакате да се направите, тоа е ваше право. Свесен сум дека постојат и медицински дефекти кои мора да се санираат така, немам против тоа.

Тоа дека сите доктори го препорачуваат не ти верувам. Пичињата не се палат кога не им лизга. Ако сакам да траам повеќе, а не можам, ќе користам лекарства или тешки дроги.

сликата на Zelka
Цитат: - од Zelka на 11 април, 2008 - 16:59

Цитат:

односи без лубрикант,проверено.

овде грешиш.

и не разбирам зошто ти треба лубрикант при секс? не е кожата таа која дава лубрикација. сем за анал?

а евнух ти да станеш:)

сликата на гоце
Лубрикација ти - од гоце на 11 април, 2008 - 17:20

Лубрикација ти треба за да се намали треиењето кое е поголемо кога немаш на курот дел што се движи. Се разбира дека не сум 100% сигурен за ова, можда некоја баграџијка ќе посведочи? Во недостаток на таква ќе се задоволам со сторијата од курошин.

Него слушајте го евнухов како пее [се смее]
http://www.archive.org/details/AlessandroMoreschi

Против сум да - од Сељачиште на 11 април, 2008 - 17:35

гоце напиша:

Против сум да им се прави на деца. Ти и Ланс сте големи и можете и евнуси ако сакате да се направите,

Да, но под претпоставка дека не е медицински индицирано. Но, ако е, тогаш пуно работи можеш (и треба) да му ги правиш на детето и покрај тоа што е неспособно да ти даде consent. Вадење осмица која расте криво, на пример.

гоце напиша:

Свесен сум дека постојат и медицински дефекти кои мора да се санираат така, немам против тоа.

Дали обрежувањето го намалува ризикот од инфекции и срања е одамна утврдено - го намалува. Мислењата се поделени околу тоа дали ризиците кои ги носи самиот чин на обрежување ги надтежнуваат оние потенцијалите за подоцнежни проблеми.

Нашиот педијатар топло ни препорача да го обрежеме малиот, со објаснување у стилу „што е сигурно - сигурно е“. И дедо му исто мисли, а он ептен му посакува све само најдобро и не би се заебавал со сексуалната судбина на љубениот му внук.

гоце напиша:

Тоа дека сите доктори го препорачуваат не ти верувам.

Нема што да веруваш / не веруваш. Ене го оолкав интернет, све пишува.

гоце напиша:

Пичињата не се палат кога не им лизга.

ОК, но каква е врската меѓу лубрицирањето и кожичката? Лубрикантот искача од дупчето.

Иначе, и мене не ми се свиѓа ич идејата дека на син ми ќе му го сечат. Али ако доктор така вика, што знам ја поише од него?

сликата на Lans
коа веќе спомна - од Lans на 11 април, 2008 - 17:47

коа веќе спомна без consent, ја бидеќји сум `до јаја` ја да сум сеа на 6 месеци.би направил и отстранување на слепо црево-преку папокот,и отстранување на крајници.
слепо црево од факт што може само да ти загорчи живот.нема никаква функција.башка на стари години ако ти го вадат,добиваш рез 10 сантиметри.башка ако ти прсне,мора да ти ја измијат цела утроба.нат кул!
update:
http://www.sciencedaily.com/releases/2008/03/080317093904.htm
ја иам читано за преку папок,ама еве америте отишле уште понапред па вадат слепо црево преку уста.
крајници...малце дискутабилно,но мое мислење -подобро еднаш бронхитис во 4 години,од колку секоја есен подуени крајници и проблеми.уште се сеќавам на олд скул лекот-брцање прсти во грло со дезинфеkционо средство на врвот на прстот.
а за сунет...доста дискутабилно:)
крајот е близу.

сликата на Julls
Крајници ако се - од Julls на 11 април, 2008 - 18:05

Крајници ако се здрави нема што да се вадат.
Курот, па може е боље без кожа, шо знам.

И така,го сретнав Фикрет и Фикрет ми даде нешто бело и ми рече,на пробај,у пизду материну е добро

сликата на Zelka
ја извадив - од Zelka на 12 април, 2008 - 00:21

ја извадив крајници и ова ми е трета зима без антибиотика!
поткашлувам чат-пат ама е многу подобро од него кога имав крајници.
инаку да - не треба да се вадат доколку нема потреба од тоа.

сликата на гоце
Цитат: Иначе, и - од гоце на 11 април, 2008 - 20:03

Цитат:

Иначе, и мене не ми се свиѓа ич идејата дека на син ми ќе му го сечат. Али ако доктор така вика, што знам ја поише од него?

Ќе му го сечеш курот на син ти? Ќе му одземеш право на избор? Ова со „Што знам јас повише од доктор?“ ме потсеќа на „Моите родители се глупи што веруваат у господ и така ме учеа?“. Немој бе така на малиот да му правиш освен ако нема некој сериозен проблем.

Јас на ќерка ми ни менѓуши нема да и ставам без сама да си побара. Имам кажано на сите баби и дедовци да не ни помислат да направат некоја глупост вклучително и да дигнат рука пошто никад више нема да ја видат.

сликата на miopa
Против сум да - од miopa на 12 април, 2008 - 20:01

Сељачиште напиша:

Иначе, и мене не ми се свиѓа ич идејата дека на син ми ќе му го сечат. Али ако доктор така вика, што знам ја поише од него?

Органот во прашање е клучен за репродукцијата, така што би можело да се очекува еволуцијата да ја исфрли кожичката ако е поарно без неа.

Инаку мислењата околу прашањето се поделени и кај докторите: http://www.icgi.org/

Мое мислење е дека треба да има сериозни здравсвени причини за хируршка интервенција врз бебе. Колку од луѓето што ги знаеш имаат проблеми поради тоа што не се сечени?

--
Краткиот живот гори појасно

Против сум да - од Сељачиште на 12 април, 2008 - 20:04

miopa напиша:

Мое мислење е дека треба да има сериозни здравсвени причини за хируршка интервенција врз бебе.

Наполно се согласувам.

сликата на toomuchisnotenough
Против сум да - од toomuchisnotenough на 14 април, 2008 - 01:02

miopa напиша:

Органот во прашање е клучен за репродукцијата, така што би можело да се очекува еволуцијата да ја исфрли кожичката ако е поарно без неа.

не заебаај сеа и ти. единствен причина заради која што еволуцијата би го исфрлила препуциумот би била доколку околината се смени на таков начин што тие со помалку кожа таму би биле во подобра состојба да преживеат и да се размножуваат отколку тие со повеќе. што е тешко замисливо.

еволуцијата не е комисија што деинсталира нефункционални компоненти.

сликата на 3,14
Против сум да - од 3,14 на 14 април, 2008 - 07:34

toomuchisnotenough напиша:
miopa напиша:

Органот во прашање е клучен за репродукцијата, така што би можело да се очекува еволуцијата да ја исфрли кожичката ако е поарно без неа.

не заебаај сеа и ти. единствен причина заради која што еволуцијата би го исфрлила препуциумот би била доколку околината се смени на таков начин што тие со помалку кожа таму би биле во подобра состојба да преживеат и да се размножуваат отколку тие со повеќе. што е тешко замисливо.

еволуцијата не е комисија што деинсталира нефункционални компоненти.

Еволуцијата е сатар за нефункционални компоненти. Околината е горе долу иста во последниве 2 милиони години, а и сексот исто. Ако кожичката имала било каков негативен ефект, одамна ке била аут. Ова не е случај како слепо црево и сосема е веројатно дека е тука со причина.

Против сум да - од Сељачиште на 14 април, 2008 - 11:39

3,14 напиша:

Еволуцијата е сатар за нефункционални компоненти.

Најчесто да, но не и секогаш.

сликата на 3,14
Против сум да - од 3,14 на 14 април, 2008 - 12:03

Сељачиште напиша:
3,14 напиша:

Еволуцијата е сатар за нефункционални компоненти.

Најчесто да, но не и секогаш.

Дај пример кајшто не одстранила нефункционална компонента

Цицки кај мажи? - од Сељачиште на 14 април, 2008 - 12:24

Брадавици кај мажи? Слепо црево? Влакна на гс?

Може и ќе исчезнат, може процесот на исчезнување е започнат, само му треба многу време. Убаво кажа тумач, природната селекција не е комисија.

сликата на miopa
Против сум да - од miopa на 16 април, 2008 - 08:04

toomuchisnotenough напиша:

тие со помалку кожа таму би биле во подобра состојба да преживеат и да се размножуваат отколку тие со повеќе. што е тешко замисливо.

Не ми е тешко замисливо:

помалку кожа => подобра хигиена => помалку инфекции => подобро размножување

--
Краткиот живот гори појасно

сликата на toomuchisnotenough
ај тогаш кажи - од toomuchisnotenough на 16 април, 2008 - 14:44

ај тогаш кажи ми кога последен пат си имал инфекција таму? ако не ти се случило, обиди се да замислиш колку е веројатно дури и кога би дошло до тоа, ти да умреш како резултат од тоа?

поентата е дека човечкиот геном е стабилизиран од неолитската револуција наваму. благодарејќи на земјоделието и живеењето во големи заедници, во во последниве 10.000 години, сите оние што ќе куртулеле како деца живееле доволно долго да се репродуцираат.

кога препуциумот навистина би бил опасен по здравјето, природната селекција ќе го сунетисала одамна.

ај тогаш кажи - од Сељачиште на 16 април, 2008 - 15:20

toomuchisnotenough напиша:

кога препуциумот навистина би бил опасен по здравјето, природната селекција ќе го сунетисала одамна.

Па не е опасен токму ради сунетот (и антибиотици). Вештачка селекција. И слепо црево е потенцијална опасност по здравјето - ако е воспалено и не се оперира може да умреш. Па природната селекција не го „селектира“ затоа што таа работа сега ја прави човекот вештачки.

Башка, да те потсетам на градациите на кои и самиот со целосно право инсистираш во различни контексти. Има повеќе опасно и помалку опасно.

сликата на toomuchisnotenough
ама ако бил - од toomuchisnotenough на 16 април, 2008 - 15:29

ама ако бил навистина опасен, природната селекција имала неколку милиони (или барем неколку стотици илјади, зависи од каде сметаш) години да го отстрани. се разбира дека постои _некаква_ веројатност да дојде до смртоносна инфекција, но таа веројатност е тривијална во споредба со другите опасности што секојдневно не демнат.

Да, ама ние - од Сељачиште на 16 април, 2008 - 15:38

Да, ама ние вештачки си ги зголемуваме животниот век и бројот на сексуални партнери!

Ај вака да пробам: што ќе се деси ако не си ги сечеш ноктите на нозете? Ќе ти израснат огромни, па ќе ти пукаат, па може ќе ти се откорне некој, па може ќе фатиш инфекција, па може ќе умреш... Затоа ги сечеме ноктите (добро де, не баш ради тоа, ама I'm trying to make a point). Ќе речеш „зошто да ги сечеме? па ако биле опасност по здравјето еволуцијата ќе ги отстранела“?

Глеј, во оние долги милиони години кожичката требала за да се заштити осетливата главичка додека курот слободно се мандал наоколу. Сеа седи спурен во гаќи. Ем не му треба таа заштита, ем спурени во гаќи бактериите можат мини-држава да направат.

сликата на toomuchisnotenough
да, но за - од toomuchisnotenough на 16 април, 2008 - 15:40

да, но за ноктите единствено чаре е сечење. за препуциумот е доволно секојдневното практикување на многу понерадикална пракса: миење со вода. озбилно, знаеш некој што имал инфекција на препуциум? ако да, веројатно тоа е некој бездомник што има уште еден куп слични проблеми на други места на телото.

ако не си го миеш гзот, и таму може да дојде до инфекција. дај сеа да си ги ампутираме полутките ако така.

Кај извесен - од Сељачиште на 16 април, 2008 - 15:56

Кај извесен процент од малите деца кожичката не се навлекува. Доколку не се интервенира хируршки, главичката ќе остане „заробена“ во кожичката се до пубертетот, што е значителен ризик. Збориме toddlers, не за стапови ко тебе и мене. Во такви случаи педијатрите советуваат обрежување, најубаво помеѓу една и две години старост.

сликата на Julls
Помеѓу две и - од Julls на 16 април, 2008 - 16:01

Помеѓу две и три години.

И така,го сретнав Фикрет и Фикрет ми даде нешто бело и ми рече,на пробај,у пизду материну е добро

сликата на гоце
Помеѓу 10 и - од гоце на 16 април, 2008 - 16:17

Помеѓу 10 и 20.

Цитат:

At birth the penis is anatomically immature and still developing. The foreskin adheres to the glans, (the little firefighter’s hat at the end) because of a natural connective membrane, the balano-preputial lamina. This membrane or synechia is apparently nature’s method of protecting the highly nerve-supplied portion of the maturing penis from feces, the ammonia in urine, and other irritants and pathogens. This membrane can take as long as 18 years or more to disappear allowing retraction. The mean age for natural foreskin retraction without pain or trauma is 10.4 years.1 Some men never see their glans until they are in the 20’s. Any time is normal, there is no need to see the glans early, and rushing the timetable for retraction is not necessary or desirable as no special hygiene is needed. Indeed, pre-adolescent boys need no internal cleaning whatsoever, and to suggest toddlers need to be retracted at each bath, or should be taught to do so themselves, demonstrates stunning ignorance and cruelty.
http://www.doctorsopposingcircumcision.org/info/info-forcedretraction.html

сликата на toomuchisnotenough
Кај извесен - од toomuchisnotenough на 16 април, 2008 - 16:33

Сељачиште напиша:

Кај извесен процент од малите деца кожичката не се навлекува. Доколку не се интервенира хируршки, главичката ќе остане „заробена“ во кожичката се до пубертетот, што е значителен ризик. Збориме toddlers, не за стапови ко тебе и мене. Во такви случаи педијатрите советуваат обрежување, најубаво помеѓу една и две години старост.

ако има медицинска индикација, нема што да се праи муабет, се разбира дека треба интервенција. али сечење од ритуални или културни причини (сите се сечени, дај да го сечеме и коста) е шајт. тоа боли, јали како бебе, јали како стап.

сликата на гоце
Вистинското - од гоце на 16 април, 2008 - 17:02

Вистинското прашање е дали неповлекувањето на кожичката кај 2-3 годишно дете е медицинска индикација со која се оправдува сечење на курот.

Јас ко бев дете на најмало кашлање ме пукаа со пеницилин. И што искочи, не требало така. Ќерка ми на нејзини 3 години два пати пиела сируп со антибиотици. Педијатарот на моето прашање зашто не даваат више инекции рече дека порано биле у грешка. Според мене и сеа се у грешка со сунетот, а времето ќе каже.

Кај извесен - од Сељачиште на 16 април, 2008 - 17:05

toomuchisnotenough напиша:
Сељачиште напиша:

Кај извесен процент од малите деца кожичката не се навлекува. Доколку не се интервенира хируршки, главичката ќе остане „заробена“ во кожичката се до пубертетот, што е значителен ризик. Збориме toddlers, не за стапови ко тебе и мене. Во такви случаи педијатрите советуваат обрежување, најубаво помеѓу една и две години старост.

ако има медицинска индикација, нема што да се праи муабет, се разбира дека треба интервенција. али сечење од ритуални или културни причини (сите се сечени, дај да го сечеме и коста) е шајт. тоа боли, јали како бебе, јали како стап.

Епа така бе мајсторе, ете се најдовме. Ја цело зборев за сунет од медицински причини, а ти си зборел за ритуали.

сликата на toomuchisnotenough
шуќур! ај сеа - од toomuchisnotenough на 16 април, 2008 - 17:50

шуќур! ај сеа стуткај нешто да се почастиме. [се гази од смеење]

сликата на vikky
јапа не знаев - од vikky на 17 април, 2008 - 00:39

јапа не знаев дека ви вжештува и спурува у гаќи??
рака ќе ставев у оѓин дека у тој дел е стално околу 34 C°

сликата на vikky
seljaчиште , - од vikky на 17 април, 2008 - 00:41

seljaчиште , брадавиците цицките кај мажите не се прашање на еволуција. туку матрицата фетусот старта со ХХ хромозом и тек после кикнува ин(ако кикне) ХУ и брадавица и сл. престанува да се развива што е некаде мислам 3месец ин утеро.

сликата на toomuchisnotenough
јапа не знаев - од toomuchisnotenough на 17 април, 2008 - 00:56

vikky напиша:

јапа не знаев дека ви вжештува и спурува у гаќи??
рака ќе ставев у оѓин дека у тој дел е стално околу 34 C°

чиста поезија!

сликата на miopa
ај тогаш кажи - од miopa на 16 април, 2008 - 19:39

toomuchisnotenough напиша:

поентата е дека човечкиот геном е стабилизиран од неолитската револуција наваму. благодарејќи на земјоделието и живеењето во големи заедници, во во последниве 10.000 години, сите оние што ќе куртулеле како деца живееле доволно долго да се репродуцираат.

Зошто 10 илјади години, гледај 10 милиони. И не е битно само умирањето, додека ти имаш инфекција - некој рие, рие по жените во племето [се смее]. Сосема доволно време и можности за еволуцијата.

Цитат:

кога препуциумот навистина би бил опасен по здравјето, природната селекција ќе го сунетисала одамна.

Да де, баш ова ми беше муабетот. Она претходно беше замислено сценарио за да ја покаже контрадикцијата. Значи, или нема врска дека помалку кожа => повеќе инфекции, или стои ова, а има некој друг фактор што не го знаеме и влијае спротивно.

--
Краткиот живот гори појасно

сликата на toomuchisnotenough
ај тогаш кажи - од toomuchisnotenough на 17 април, 2008 - 00:57

miopa напиша:

Да де, баш ова ми беше муабетот.

ај и ти да стуткаш едно.

сликата на aceva
Право на избор - од aceva на 10 април, 2008 - 13:20

Како нерелегиозен човек, би го оставила син ми да си реши дали ќе припаѓа на некое стадо, па ќе се крсти, сунетисува или ќе се бричи у глаата. Или ќе ја корсти за попаметни работи.
Што се однесува до хигиената или угоџајот во сексот, мене, како на женка, исто дванајс.

I'm Winston Wolf, I solve problems.

сликата на Julls
У вези - од Julls на 10 април, 2008 - 15:56

У вези религијата и све се согласуеме.
У вези хигиената, читав некоја студија (пред едно година и кусур) дека мажите без кожуле процентуално 70% помалку заболуваат од простата у годините кога регуларно им се дешава тоа, а дека нусите на безкожниве имаат многу помалку уреаплазми, микоплазми и кламидии.

И така,го сретнав Фикрет и Фикрет ми даде нешто бело и ми рече,на пробај,у пизду материну е добро

У вези - од fLeX на 10 април, 2008 - 17:03

Julls напиша:

У вези религијата и све се согласуеме.
У вези хигиената, читав некоја студија (пред едно година и кусур) дека мажите без кожуле процентуално 70% помалку заболуваат од простата у годините кога регуларно им се дешава тоа, а дека нусите на безкожниве имаат многу помалку уреаплазми, микоплазми и кламидии.

И така,го сретнав Фикрет и Фикрет ми даде нешто бело и ми рече,на пробај,у пизду материну е добро

Ете за таква хигиена зборев.
Него Гоценце сакаш да каеш дека урдата на курот даа поише лубрикација при секс, или ја нешто не рабирам?!
Што и да мислиш, исто ти се фаќа:)

сликата на гоце
Не е до урдата, - од гоце на 11 април, 2008 - 01:12

Не е до урдата, кожичката прави да има помалку триење.

Него што бил проблемот со САД:
International circumcision rates
Country Year Neonatal circumcisions (%)
United States 2003 55.9%
Canada 2003 11.5%
Australia 2004 12.7%
New Zealand 1995 0.35%
United Kingdom 1972 0.41%

сликата на BugS
Абе ајде не го - од BugS на 10 април, 2008 - 21:00

Абе ајде не го тупете, хигиена, мигиена. Ако го миеш еднаш месечно, а ми праите тука муабет за урди и сирења, кои не се ствараат само ако 2 дена по ред си прескокнал туширање, ондак нормално дека ќе има инфекции и срања. Глупости.

А Гоце не измишља, не се прајте на удрени туку размислете малце. Главичка што е постојано изложена на триења, што со гаќи што со нозе, станува помалце осетлива на дразби. Да не збориме што и во кожичката што ја сечат има нервни завршетоци кои едноставно одат во неповрат. Башка што мастурбација без лубрикант би била болна и практично невозможна.

сликата на BugS
Успеав и да се - од BugS на 10 април, 2008 - 21:07

Успеав и да се сетам каде имам читано за ова:

Цитат:

Circumcised men experience less sexual pleasure.

Circumcision eliminates over twenty thousand nerve-endings, the most sensitive part of the penis. Circumcision removes the penis' only moving part, that which enables the natural gliding action during sex. Circumcision exposes the sensitive mucosal membranes of the glans, drying it out as it was never meant to further reducing lubrication and sensation. Circumcision takes away the glan's protection - the rubbing of clothing on the glans causes the skin to thicken considerably deadening sensation.

Studies done by the Institute of Human Sexuality using micro-filament pressure wires have shown that circumcision causes losses of sensation of between 30% and 60%. This is just straight sensitivity and does not account for losses in pleasure due to calluses forming on the glans and the loss of the penis' only moving part. The gliding of the penis within the foreskin is an important mechanism, without it sex lasting longer than 20 minutes causes pain for both partners without artificial lubrication. A related study has shown men without foreskins are 3 times more likely to suffer from erectile dysfunction and premature ejaculation than their intact counterparts. The issue of sexual sensitivity is one that has been largely ignored, there are two reasons for this: firstly most circumcisions take place on boys before they are sexually active so they have no benchmark; secondly circumcised men who hear this often go into denial, they do not want to confront the unpleasant fact that they have been robbed.

Women report that sex with intact men causes a lot less irritation to the vaginal walls. There are three primary reasons for this:

* The man experiences more sensitivity thus is less prone to "Slamming away all night"
* The lack of hair on the shaft eliminates abrasion caused by hair (as skin is pulled forward for circumcision, what was originally scrotum hair is present on the penis shaft)
* The ample skin acts as a dam keeping lubricants inside the vagina during sex.

Anecdotal reports from women and gay men who have had a number of partners, intact and circumcised, indicate that circumcised men are in general more likely to seek additional sensation around sex, requesting anal sex or being obsessed with pornography.

http://www.kuro5hin.org/story/2005/8/4/11376/28612