7 јануари, 2009 - 18:48
[веб кирилица]

Грците ги вратиле авансите на македонслите туристички агенции

од Фашиста на 21 јун 2008 - 15:34

Овој прилог го гледав на телевизија и навистина сум пријатно изненаден, не поради фактот што ги вратиле парите, но Поради фактот зошто ги враќаат истите . Не знаев дека ние можеме да ја бојкотираме Грција, кога станува збор за летување. Значи можеме да бидеме сложни и да им вратиме во иста мера. Конечно да се опаметиме и да сватиме дека доволни сме си самите и дека не ни треба никој за да можеме да живееме. Мојот став е дека ние самите можеме да си ја направиме нашата Македонија уште поубава и подобра за живот, зборувам финансиски и материјално , само треба да се разбудиме од сонот т.н Европа и Нато. Европа ќе донесе разни инвестиции, но ние самите можеме да најдеме исти такв, но и подобри, само треба да се потрудиме и резултатите ќе пристигнат. Не велам дека нема да е добро ако се стане членка на таква организација, но поважно е да си го зачуваме вековното т.е она што сме МАКЕДОНЦИ. Само ни требаат вистинските луѓе со кои можеме тоа да го постигнеме. Треба само да останеме силни и да не дозволиме да исчезне Македонија и Македонското. ДА ЖИВЕЕ МАКЕДОНИЈА, ДА ЖИВЕАТ МАКЕДОНЦИТЕ.

Опции за гледање на коментари


сликата на Tapa user
Батка...абе ти - од Tapa user на 21 јуни, 2008 - 15:51

Батка...абе ти на багра си...
_________________________________
Polygonum aviculare

Се прашувам - од Сељачиште на 21 јуни, 2008 - 16:17

Се прашувам колкав процент од вкупните грчки туристички приходи доаѓа од македонските туристи? Колку навистина ги боли грците ако македонците не идат таму на летување? Сега, особено кога цели армии романци и бугари (новите членови на еу) наголемо ги окупираат традиционално „македонските“ туристички места во Грција?

Све ми се чини дека со бојкотот на Грција како летна дестинација пак на крај искачаме лузери. Грците мање-више ги здоболе курот што македонци не им идат таму (особено што просечниот македонски турист троши помалку кеш од просесчниот турист од која било друга земја), а себе си се лишуваме од блиското море (богато со сол, јод и други корисни работи) без притоа да оствариме каков било друг поволен ефект - било на лично, било на национално ниво.

Борбата за меѓународно признавање и афирмација треба да ја насочиме кон нас самите, да си ја направиме својата земја подобра, а не да се инатиме наоколу како мрсулави детишта.

сликата на Зелен
Се прашувам - од Зелен на 21 јуни, 2008 - 20:27

Сељачиште напиша:

Борбата за меѓународно признавање и афирмација треба да ја насочиме кон нас самите, да си ја направиме својата земја подобра, а не да се инатиме наоколу како мрсулави детишта.

Ова бараш да го примениме хомосексуалниот принцип - тртење на гзот на грците ?
--
Linux is free, as long as your time has no value.

сликата на Julls
Ја квотираше - од Julls на 21 јуни, 2008 - 21:38

Ја квотираше единствената реченица во која у ствари не се спомиње Грција и морето и одморите и ние. Јас на пример во таа реченица разбирам онака една убава конотација која се однесува на нас самите од типот: убаво би било кога би се обиделе ние сами да се чукнеме по глава за ние самите нешто поарно да напраиме за нашата земја. Мислам дека тртење г’зови е вишок во овој случај.
Јас на пример, не сакам да одам во Грција од проста причина што не би сакала да се сретнам со малтретажи од лошо нафурани грцини да ми кажуваат од кај сум и шо сум, живчана сум, ќе напраам некој инцидент, а не ми треба, потомствово сакам да има родители. А ми се оди на море, и кога би живеела во Скопје се уште, најблиско море би ми било да одам во Грција. Башка, да се дркам до Турција на пример (која многу, ама МНОГУ поише ја сакам за море од било која друга дестинација у околина) со цицибанов, не можам, а од летање се плашам, што би се свело пак на тоа дека најбезболно ми е да ја одберам Грција како дестинација. Заради морето, ме боли таквото за политика мене. Ама пошто некој ќе се нафура и ќе ме заебава ради политика и Скопје и Атина, побоље е да не идам таму.
Изгледа ќе мора да го залечам стравот од летање...

И така,го сретнав Фикрет и Фикрет ми даде нешто бело и ми рече,на пробај,у пизду материну е добро

сликата на Зелен
Цитат: Борбата - од Зелен на 22 јуни, 2008 - 11:45

Цитат:

Борбата за меѓународно признавање и афирмација треба да ја насочиме кон нас самите, да си ја направиме својата земја подобра

Имаш право Џулс, реченицата вака скратена држи вода и потполно се согласувам со тебе. Вториот дел,

Цитат:

а не да се инатиме наоколу како мрсулави детишта

алудира на капитулација и ме накурчи. Кога немаме јака причина да капитулираме нема зашто да капитулираме. Ова е потполно во согласност со тоа `да се насочиме кон нас самите - имено ни свети НАТО ни свети ЕУ нема да ни ја подобрат ситуацијата ако сами најпрво не си помогнеме. Се додека ги правиме реформите на општеството бркајќи илузии за нато и еу како пци зајак на кружна патека, ги правиме бадиела...
--
Linux is free, as long as your time has no value.

Цитат: Борбата - од дамјан на 2 јули, 2008 - 15:21

Зелен напиша:

Кога немаме јака причина да капитулираме нема зашто да капитулираме. Ова е потполно во согласност со тоа `да се насочиме кон нас самите - имено ни свети НАТО ни свети ЕУ нема да ни ја подобрат ситуацијата ако сами најпрво не си помогнеме. Се додека ги правиме реформите на општеството бркајќи илузии за нато и еу како пци зајак на кружна патека, ги правиме бадиела...

Се согласувам со сево ова.. но кон илузиите за НАТО и ЕУ треба да ги додадеш и националните илузии за НАД-МАКЕДОНЦИТЕ на кои им е украдена историјата, идентитетот итн. (на што мислам се однесуваше коментарот „како мрсулаво дете“).

Ги заболе грците - од METhAMORPH на 21 јуни, 2008 - 16:36

Грција годишно има преку 17 милиони туристи и од туризмот заработува околу 50 Милијарди долари.
Ги заболе нив курот дека ние ќе ги бојкотираме.

можи не ги заболе кака нација ама ако малку се свестат македончињата да не одат барем ние шо сме блиску до нив (Битола, Прилеп) Лерин ке биди едно устано село оти ние му го прајме прометот таму. А зошто? за да излези некој маџар и да речи пред другарите си купив цигари од фиршоп, пиев кафе во Лерин или во Лидл бев за дома кренав се и сешто, АЛО чекај нема наши места за пазарвање, нема кафе кај нас нема два огромни тутунски комбинати.... Македонски синдром, ебиветер сме сите имаме сериска грешка во глата. Грците не мочат ние мислиме врни

До сега не сум - од Robomarket на 22 јуни, 2008 - 02:13

До сега не сум бил во грчка, а кога изразил некаква млитава желба да одам на сред конзулат во Њу Јорк викнав МАКЕДОНИЈА и ги пленив погледите на СИТЕ конзули и млади практиканти. Нормално дека не добив виза.
Кој ги ебе нив и причините дали имаат ќар од нас или не, Наше е да ги бојкотираме.

До сега не сум - од fLeX на 22 јуни, 2008 - 08:20

Robomarket напиша:

До сега не сум бил во грчка, а кога изразил некаква млитава желба да одам на сред конзулат во Њу Јорк викнав МАКЕДОНИЈА и ги пленив погледите на СИТЕ конзули и млади практиканти. Нормално дека не добив виза.
Кој ги ебе нив и причините дали имаат ќар од нас или не, Наше е да ги бојкотираме.

Што и да мислиш, исто ти се фаќа:)
Страшен си!

Абе не знаеш. - од Robomarket на 22 јуни, 2008 - 18:24

Абе не знаеш. Почнав да чувствувам мини тормозење и ме удри флешбек тошо цацко како играат пред амбасада...автоматски ти се одмотуваат во глава сите приказни што си ги слушнал од луѓе и те фаќа инает. И немам никаква причина да одам кај фаците. Батали акрополис и сите острови.

Јас живеам - од fLeX на 22 јуни, 2008 - 22:10

Јас живеам единствено во светот каде мојот ум ќе ми постави граници, или не. Се друго, како и ова е булшит. Мојот интерес за таа или било која друга земја нема да се закопа со нивната политика. Жал ми е што гледам дека скоро сите Македонци живеат во границите кои им се поставени/нематнати од другите. И не зборам само за дравните граници, туку и оние животните. Само кога ќе ми го заробат духот, тогаш ќе ми ја земат слободата, физичката и умствената.
Ајде, доста беше deep bullshit за вечерва, а ти , па немој да идеш било каде, за инат, седи у свое село.
[i]Што и да мислиш, исто ти се фаќа:)[/]

Булшит е затоа - од Robomarket на 23 јуни, 2008 - 07:26

Булшит е затоа што полесно ти е да исфилозофираш за умови, граници и духовна слобода него да признаеш дека не сакаш да се тормозиш до турска, црна гора е селце а другите се некако поскапи од грчка. Дека нема да ти се изгуби интерес за земјата покрај сите малтретирања што ги има претрпено народов од тие клетници е умствена гатанка што треба да си ја протолкуваш и да видиш до каде може да турка твоето его. Иди слободно, сигурен сум ако не отидеш ќе те зоврие сафра.

сликата на dimitar27
Ја у Грчка сум - од dimitar27 на 23 јуни, 2008 - 07:49

Ја у Грчка сум идел и до сега само кога сум морал, значи по работа, и по „приватни потреби“ (легаат робија таму некој такозвани другари), а на одмор само еднаш ме натера невестава, ама на Крф, таму се други Грци, не се овакви ко потурициве овде у Македонија горе.
Елем, не ја сакам таа фора да глеам нашинци со патлиџани на кров од ауто, како мислат дека се на одмор, а работата повеќе него дома, јеби га, терсене сум.
Не сваќам само како се убедувате дека ТОА море е најморе од сите мориња, и ека у Грција е уствари најефтино од сите други места за одмор, околни и помалку околни?!?
Кај е поскапо од ГР? У ЦРО е скоро исто, у БГ мислам и поефтино, у Турција ЗНАМ дека е поефтино, така да . . .дури и у ЦрнаГора со сите руски доалри пак е можда поефтино од Грција, јеби га, у ГР е кафе најефтино 3 еур, ја у Монако пијам кафе за 2 еур ?!?
Знам дека човек ко човек секогаш ке си најде оправдување за своите постапки, иако длабоко во себе и сам знае дека не му се иде таму, ама ете, за 200 еур ќар, за уште 2 дена на море, за здравјето на децата (ова е омиленот изговор на 90% од народов), ќе се самоубедиме (иако слабо) дека и не е страшно да одиме у грција ПАК. Не, нема да им прпоадне туризмот на келти грци од нашиве 30 милиони еур, они од педфери 1 милијарда прават, ама нема ни нас па да ни падне ку*то ако одиме на друго место.
јас искерно ен подржувам бојкот, пошо знам дека капиталот не трпи нација, боја и религија, џабе објануев ова кога сите повикуваа да не збориме со космофон, еве сега апла знаат дека е Германски капиталот, и?!?
Не знам . . .јас не сум одел у таа земја, сега нема да одам па ич (ако не морам), ама и да одам, нема да си се лажам сам себе дека е ради некакви причини кои и сам знам дека се само мои лични самооправдувања . . .

Ја у Грчка сум - од Сељачиште на 23 јуни, 2008 - 09:54

dimitar27 напиша:

море, за здравјето на децата (ова е омиленот изговор на 90% од народов)

Немој срат! Ова не е никаков изговор, ова е најважниот аргумент кој далеку ги надмнинува сите други аргументи. Кога ќе имаш дете ќе сфатиш што е најважно во оваа вселена.

Утре го носам малиот во Дубровник - не за инат на грците, туку затоа што Јадранско море ми е поубаво а преку Косово брзо се стига со кола.

сликата на dimitar27
Ја у Грчка сум - од dimitar27 на 23 јуни, 2008 - 13:15

Сељачиште напиша:
dimitar27 напиша:

море, за здравјето на децата (ова е омиленот изговор на 90% од народов)

Немој срат! Ова не е никаков изговор, ова е најважниот аргумент кој далеку ги надмнинува сите други аргументи. Кога ќе имаш дете ќе сфатиш што е најважно во оваа вселена.

Утре го носам малиот во Дубровник - не за инат на грците, туку затоа што Јадранско море ми е поубаво а преку Косово брзо се стига со кола.

Ти си смешно чоече Сељо, жими сВе ?!?
Ја кога ќе сум имал дете ќче сум знаел? Ај . . .копиљаци . . .

И? Глеаш како на мој ку* доаѓаш? Значи може и у Дубровник, не било ит страшно далеку, нит поскапо од „мој те прчка“ ?!? Токму тоа кажуем, НЕ ДРЖИ аргументот дека мора у Грција „ради децата“, напротив има уште многу други места каде шо може и со деци да се иде, еве ти кажа одлична дестинација.
И да, среќен ти пат, леп провод и тебе и на малиот, ќе видиш 3 пути боље ке поминеш него у циганскките места на Халкидик.
Ја возам за Требиње викендов (здравје Боже), и пошто Требиње е 20тина КМ од Дуброник, гарант ќе се врла енуш со сепљачки в морено:)
Ако видиш неколку будали облечени у јакни на огромни мотори, а со таблици од милата ни државичка, пријавуј се за пиво, ако те пушта жена ти [се смее]

Ја у Грчка сум - од Сељачиште на 23 јуни, 2008 - 13:45

dimitar27 напиша:

Ја кога ќе сум имал дете ќче сум знаел? Ај . . .копиљаци . . .

Не се курчи сеа и ти многу-многу, стодуши читаат ебаго.

dimitar27 напиша:

Глеаш како на мој ку* доаѓаш?

Педериште старо си ти. [се смее]

dimitar27 напиша:

Значи може и у Дубровник, не било ит страшно далеку, нит поскапо од „мој те прчка“ ?!? Токму тоа кажуем, НЕ ДРЖИ аргументот дека мора у Грција „ради децата“, напротив има уште многу други места каде шо може и со деци да се иде, еве ти кажа одлична дестинација.

Ти бе братче не читаш тачно што ти се пишува. Човек се труди да ти напише - ти не читаш. Па нема смислам мајкуму, за кој кур се трудам за ги нанижам реченициве под конец, пичка му материна! Не биди таков!

Каде бе, да му ебам мајката да му ебам, реков дека мора во Грција ради децата? Не мора! Ама, за многумина тоа е единствената прифатлива варијанта пошто е најблиску. Има деца повраќаат у кола - со нив е самоубиство да тргнеш на 800 километра пут. Заимсли и уште клима да немаш у кола. Што ќе праиш? Ќе го бањаш у раствор од шампон, мочки и прдежи додека си игра со пикавци у песокот? Или сепак ќе го однесеш кај клетите грци да со побања малце у море?

Муабетот ми е - ако на некој не му се иде у Грчка нека не иде. Таман работа! Ама ако му се иде, а за инат не иде ради дневнава политика, тогаш е по мое морон. Себе си се лишува од море, а Грците не ги лишува од ама баш ништо. Ќе дојдат румуни и бугари и ќе попунат све тоа, македонци ор ноу македонци.

Дури и повеќе од ова, ај да ја истегнеме математикава до крај: во Бугарија имаат поголеми просечни плати од нас. Во Румунија исто така. Значи, просечен бугарски или румунски турист ќе носи поише пари од македонскиот, така? Е сеа, доколку халкидики не го зафати македонец, ќе го зафати бугар или румун. Илити, со други зборови, ќе го зафати некој што ќе троши повеќе пари од македонецот. На крај испаѓа дека доколку стварно сакаш да и наштетиш финанскиски на Грција тогаш ТРЕБА да идеш на одмор таму и да ги зафаќаш местата кои иначе ќе ги зафатат други туристи со поголема платежна моќ.

Еве, следниот пат кога некој ќе ти се пофали дека оваа година од инат не иде у Грчка, кажи му го ова последново и плус кажи му „другар ми сељачиште мисли дека си малце глуп“.

сликата на dimitar27
AAAAAAAAA, ама сега - од dimitar27 на 23 јуни, 2008 - 14:51

AAAAAAAAA, ама сега ќе се замаваме еј ! ! !
Кој мој па ти не си кажал дека МОРА у ГР?!? Па ја не реков дека ти тврдиш, реков дека многу луге тоа го кажуваат (деците) како глчавен аргумент.
И стварно ни ја ни ти не се читаме изглеа?!?
66 пути напишав дека јас сум против бојкот од било каков вид, КАПИТАЛОТ НЕ ПОЗНАВА БОЈА, РАСА, НАЦИЈА ил ВЕРА ! ! !
Пак да напишам ???
Не заебавај, до толку се разбираме, сите се разбираме.
Нека оди кој кај сака, јас го кажав мојот став, не сум одел многу многу ни порано, исто толку би одел и сега, секако, ако од тоа не ми завсии здравје и живот, мој или на мои блиски. Ете имам чоек таму у Солун у затвор, како да не одам еднаш бар на 6 емсеца да го видам, не е греота??
Значи, нека си оди кој кај сака, нека си троши кој шо сака, мобилни на КОСМОФОН-ДА, пиво СКопксо-нормално, цемант за кука-натурлих, не се покаѓжува така патриотизам, со форвард на 3 мејла за бојокот, ништо не правиме (ова се расправав со една „госпожа“ од една наша СИЛНА државна институција), боље да земеме да преведеме некој текст што е во наша корист и да го праќаме по наши познаници низ светов (иако нив многу многу не ги боли) одошто да смилуваме дал у ВЕРО ил у ТИНЕКС ке купиме македонски патлиџан.
Ех ех . . ми кидна мислата, 6 пути тел ме прекина . . .се тури муабетов . .
Сељо, ти си чоек сељак, знам дека ме конташ, така да . .ој си ти у преубавиот Дубровник, и чекај на пивце, не објаснуј многу многу [се смее]
П.С.
Тоа рутерчињата од ЛОГИН ги имате ли или уше да чекам??

сликата на Lans
90% од тие 90% што - од Lans на 23 јуни, 2008 - 23:54

90% од тие 90% што имаат деца и глумат дека мора да ги носат во грција на море заради детското здравје,пушат пред своите деца...talk about health issues.
постов не е упатен лично до никој(и татко ми пушеше дома,ама после (моја) 3та средно почнаа да летаат пепељари низ прозор па се научи да пуши на тераса)
да не почнам да зборам за бел шекер,бело брашно и слично.
крајот е близу.

Булшит е затоа - од fLeX на 23 јуни, 2008 - 13:08

Robomarket напиша:

Булшит е затоа што полесно ти е да исфилозофираш за умови, граници и духовна слобода него да признаеш дека не сакаш да се тормозиш до турска, црна гора е селце а другите се некако поскапи од грчка. Дека нема да ти се изгуби интерес за земјата покрај сите малтретирања што ги има претрпено народов од тие клетници е умствена гатанка што треба да си ја протолкуваш и да видиш до каде може да турка твоето его. Иди слободно, сигурен сум ако не отидеш ќе те зоврие сафра.

Што и да мислиш, исто ти се фаќа:)
А што трпи народот диреКно од тие клетници? Кој тоа нас не тера да трпиме што и да е, од тие клети грчишта..ај кажи ми?
Кога бирам дестинација за одмор, не бирам кај ми е најлесно него кај сакам да отидам, и кај ми е најубаво. Турција е прекрасна, и ќе и се фрлам да ја шетам у првиот момент кога ќе имам за тоа доволно време, пошто не е Турска само за одмор,него и земја си пребогата историја. Црна Гора,веќе 3 година по ред ми е по дифолт дестинација од која тргам за накај Хрватска до Италија. Црна Гора и нивниот менталитет може да е селски за тебе, ама мене тоа не ми е битно, пошто не идам ја да се мужам за нив, него да поминам одмор.За скапотија не праиме муабет, пошто очигледно тебе не ти се пари проблем, него политика,јел сам ја то добро разумела?
Пљус, не се оние единствени што ни зимаат арач за визи,и иако не не пљуваат на мртво име сепак не викаат ФИРОМ, не глеам дека на нив сме им толку кивни.
Оваа година ќеја промашам ЦГ, ама ќе отидам у Хрватска, и како дете на Протерани Срби Краинци, кои и се асли Далматинци, не треба никад веќе да им отидам и таму? Зар ми е цела нација крива?

Булшит е затоа - од Robomarket на 23 јуни, 2008 - 20:28

fLeX напиша:
Robomarket напиша:

Булшит е затоа што полесно ти е да исфилозофираш за умови, граници и духовна слобода него да признаеш дека не сакаш да се тормозиш до турска, црна гора е селце а другите се некако поскапи од грчка. Дека нема да ти се изгуби интерес за земјата покрај сите малтретирања што ги има претрпено народов од тие клетници е умствена гатанка што треба да си ја протолкуваш и да видиш до каде може да турка твоето его. Иди слободно, сигурен сум ако не отидеш ќе те зоврие сафра.

Што и да мислиш, исто ти се фаќа:)
А што трпи народот диреКно од тие клетници? Кој тоа нас не тера да трпиме што и да е, од тие клети грчишта..ај кажи ми?
Кога бирам дестинација за одмор, не бирам кај ми е најлесно него кај сакам да отидам, и кај ми е најубаво. Турција е прекрасна, и ќе и се фрлам да ја шетам у првиот момент кога ќе имам за тоа доволно време, пошто не е Турска само за одмор,него и земја си пребогата историја. Црна Гора,веќе 3 година по ред ми е по дифолт дестинација од која тргам за накај Хрватска до Италија. Црна Гора и нивниот менталитет може да е селски за тебе, ама мене тоа не ми е битно, пошто не идам ја да се мужам за нив, него да поминам одмор.За скапотија не праиме муабет, пошто очигледно тебе не ти се пари проблем, него политика,јел сам ја то добро разумела?
Пљус, не се оние единствени што ни зимаат арач за визи,и иако не не пљуваат на мртво име сепак не викаат ФИРОМ, не глеам дека на нив сме им толку кивни.
Оваа година ќеја промашам ЦГ, ама ќе отидам у Хрватска, и како дете на Протерани Срби Краинци, кои и се асли Далматинци, не треба никад веќе да им отидам и таму? Зар ми е цела нација крива?

Знаеш што,нек сибе колку е гнасно што не искачаме на море па мора да параме срце каде да отидеме а помалце да боли...или да ти биде совеста почиста. Убао рече Димо капиталот не трпи нација, боја, раса, штотијазнам, ме врати во реалност, фала димче. Не е можно цел народ да води заеднички инает и никој да не отиде на одмор во грчка . Не ни се они криви што не знаеме како се брани идентитет, а одморот си е одмор и ај подобро да не мешам лезет со политика и лични убедувања. На крај краева и палестинци живеат во израел а се мрзат помрсно него ние со комшиите. Се предавам во дебатава ама верувај нема да одам на одмор во грчка освен ако не се работи за некакво политичко влијание.
И не си разумела добро, студент сум, се издржувам скоро сам, немам пари...а тоа не значи дека парите се проблем.

по мое - од fLeX на 23 јуни, 2008 - 21:57

по мое палестинците не живеат во израел, него обратно. второ, ако е до нешто стигнато да се пита на темата кај да се оди на одмор, тогаш тоа е паричната ситуација,пошто никој жив не би идел у шула мина сем ако не е комплет шворц, иф ју ноу ват ај мин?
И не си разумела добро, студент сум, се издржувам скоро сам, немам пари...а тоа не значи дека парите се проблем.

тоа никој не го задира. може једино зато не сум побарала виза у одредени амбасади у одредено време, пошто барале да ми видат банковна сметка.
Што и да мислиш, исто ти се фаќа:)